• wyzwanie jadłospis

Wyzwanie – 30 dni! Kto z nami?

Ostatnio dostałam do przetestowania 30 dniowy jadłospis wegetariański od naszej dietetyczki, Justyny.
Super! Chałwowa owsianka (bez chałwy!), muffiny jajeczne, burgery, sałatki, desery…
Nawet nie wiedziałam, że 1800 kcal może smakować tak bosko i różnorodnie!

Zdałam sobie sprawę, jak monotonna była do tej pory moja dieta.
Tak, odżywiam się zdrowo, ale teraz wiem, można lepiej i ciekawiej.

I tak codziennie robię sobie te pyszne, proste dania, z zamiarem, że napiszę o tym doświadczeniu artykuł dla was.

Aż wczoraj przyszedł mi do głowy pewien pomysł:
Dlaczego mam to robić w pojedynkę, skoro mogę zrobić to z wami!
A skoro mogę zrobić to z wami, dlaczego nie wykorzystać tej okazji, do zmotywowania się nawzajem?
Przecież niby jesteśmy w tym razem, ale jak przyjdzie co do czego, każda zostaje w swojej kuchni SAMA – z własną niepewnością, strachem, czy z dumą, że daję radę.

Dlatego wymyśliłam dla nas:

30-dniowe wyzwanie z dietą Justyny

Wchodzisz w to???

Gdzie?
Na Facebooku w specjalnie stworzonej na tę okoliczność grupie: 30 dni z jadłospisem.

Kiedy?
Od 1 listopada 2016

Co będziemy robić?
– Wrzucać zdjęcia posiłków (to bardzo sprawdza się na moim mentoringu)
– Motywować się do zmian,
– Podtrzymywać na duchu,

Dla kogo?
– Dla Wilczyc, które mają jadłospis, ale nie mogą się do niego zabrać.
– Dla Wilczyc, które zabrały się już do jadłospisu, ale smutno im robić go w pojedynkę.
– Dla Wilczyc, które chcą go zrobić jeszcze raz.

Jeżeli chcesz wziąć udział w wyzwaniu, a nie masz jeszcze jadłospisu, możesz kupić go tu:

 

Jadłospis zwykłyjadlospis-30-dni-roz-copy
Jadłospis wegetariański

 

Jeżeli czytasz to i myślisz:
O matko, znowu chodzi o pieniądze, to pomyśl sobie, że to tylko 30 zł.
1 zł dziennie!
A ile poszło już na karmienie Wilka? Ile jeszcze pójdzie? W moim przypadku, były to dziesiątki tysięcy złoty (oby tylko).

Warto więc zainwestować trzy dychy w swoje zdrowie i zrobić coś fajnego.
Przynajmniej takie jest moje zdanie.

To co? Wysyłajcie zaproszenia do grupy.
Zaczniemy przygotowywać się psychicznie, robić zakupy, pytać, odpowiadać i robić raban.
A przede wszystkim, będziemy RAZEM przez 30 dni.
I to się liczy.

2016-10-25T11:12:34+00:0025 Październik, 2016|Kategoria: Ogarnąć jedzenie|Tagi: , , |

Kochana, wierzę, że potrzebujesz wsparcia i zasługujesz na zdrowie. Zapraszam Cię więc na mój program mentoringowy, gdzie pracujemy indywidualnie, 1 na 1. Więcej informacji tutaj: MENTORING.

Przeczytaj opowieści kobiet, które mi zaufały: Ania, Kasia, Ala, Kasia D, Paulina.

Niedawno wypuściłam też kompleksowy kurs internetowy dla osób cierpiących na bulimię i kompulsywne objadanie się. Zobacz pierwszą lekcję kursu, zupełnie za darmo: LEKCJA PRÓBNA.

Nie musisz być w tym sama. Napisz do mnie, a razem znajdziemy rozwiązanie dla Ciebie.

19 komentarzy

  1. Ania Październik 25, 2016 w 11:40 am - Odpowiedz

    SUPER POMYSŁ!!!! 🙂 Czy to będzie jadłospis wegetariański? 🙂 Wchodzę w to 🙂

    • Wilczo Glodna Październik 25, 2016 w 11:43 am - Odpowiedz

      Jeden jest zwykły, drugi wegetariański. Są dobrze opisane, więc nie będzie pomyłek. Ja robię wege 🙂

  2. Marta Październik 25, 2016 w 3:24 pm - Odpowiedz

    Ale suuuper, ja też zaraz robię przelew i działamy, RAZEM 🙂 Aniu uwielbiam Cię!

  3. Kornela Październik 25, 2016 w 3:54 pm - Odpowiedz

    Czy ta dieta jest droga w stosowaniu ? Chodzi mi o to czy produkty są w przystępnej cenie

    • Wilczo Glodna Październik 26, 2016 w 6:21 am - Odpowiedz

      Myślę, że tak. Nie ma tak kawioru i jaj przepiórczych.
      Na pewno tańsza jest niż kolejne lata objadania się bez sensu 🙂

  4. Edyta Październik 26, 2016 w 11:51 am - Odpowiedz

    Witam, a co z zapalnikami, które będą uwzględnione w jadłospisie? W moim przypadku jest to m.in. chleb, makaron..

    • Wilczo Glodna Październik 26, 2016 w 11:56 am - Odpowiedz

      wyjścia są dwa – zamienić na coś, co zapalnikiem nie jest.
      – zjeść pod naszym okiem bez słuchania wilczych myśli. Możesz dobrać się z kimś w parę i gadać na massengrze – tak jak ja robię na mentoringu. Jak dziewczyny czują się niepewnie, gadają ze mną non stop.

      • Edyta Październik 26, 2016 w 12:22 pm - Odpowiedz

        Aniu, a czy mogłabyś podać przykładowy jadłospis na jeden dzień?

  5. Lidka Październik 27, 2016 w 10:16 am - Odpowiedz

    A ja bym chciala się dowiedziec ile jest posilkow w ciągu dnia? 3,4 czy 5? dziękuję

    • Wilczo Glodna Październik 27, 2016 w 12:41 pm - Odpowiedz

      Jest ich pięć 🙂

  6. magda Październik 27, 2016 w 3:09 pm - Odpowiedz

    Czy ten jadłospis sprawdzi się dla kogoś, kto ma naprawdę minimum czasu na przygotowanie posiłków + do tego jest biedną studentką (ale tłumaczę sobie, że objadanie wyszłoby zdecydowanie drożej)? Całe dnie siedzę na uczelni, jedzenie mogę brać ze sobą, ale naprawdę prawie nie mam kiedy go przygotowywać.

    • Wilczo Glodna Październik 27, 2016 w 3:36 pm - Odpowiedz

      ciężko powiedzieć kochana, możesz go po prostu użyć jako inspirację.

  7. Paulina Październik 27, 2016 w 4:16 pm - Odpowiedz

    Dzisiaj miałam pierwszy od dawna dzień bez wilka. Zastosowałam pierwszy dzień z wyzwania. Okazało się że duzym problemem w moim przypadku były zle godziny posiłków. Od rana do około 14 (kiedy jestem w pracy) jadlam tylko dwa posiłki, wracając do domu czesto z głodu i stresu mialam napady do wieczora… dzisiaj zjadłam sniadanie przed pracą ( wczesniej tego nie robilam twierdząc że nie mam czasu) i dwa posiłki w pracy. Wracajac do domu bylam najedzona i nawet nie myslalam dzis o jedzeniu, a o wyznaczonej porze zrobilam podwieczorek, teraz na spokojnie robie swoje rzeczy i wieczorem zjem w spokoju kolacje 🙂 ciesze sie bo myslalam ze dla mnie nie ma juz sposobu. A jednak jest, trzeba go tylko konsekwentnie szukac! Oczywoscie mam zamiar przejść całe wyzwanie i jak najlepiej sobie poradzić! Wiem ze dzisiaj o siebie zadbalam, a dawno tego nie robiłam, czas to zmienić. Powodzenia dla każdej która sie o siebie zatroszczy i zawalczy!

  8. Joanna Październik 31, 2016 w 2:21 pm - Odpowiedz

    Szkoda, że do Was nie dołączę:(

  9. Kalina Listopad 12, 2016 w 12:06 pm - Odpowiedz

    Aniu ja znowu podałam się. Kolejny dzień..
    Mam pytanie i głupie ale czy stosując ta dietę to wiąże się z przytyciem?.

    • Wilczo Glodna Listopad 13, 2016 w 8:06 am - Odpowiedz

      Nie, absolutnie. Dlaczego miałabym zachęcać kogoś do tycia? 😉

  10. Kalina Listopad 13, 2016 w 2:34 pm - Odpowiedz

    Bo myślę że jedząc więcej przytyje..sama widzę że głęboko siedzę w tym bagnie..dalabym wszystkie pieniądze żeby było tak jak kiedyś. Tak normalnie zjeść i się nie obejść.. Już zamówiłam dietę 🙂

  11. steppenwolfin Listopad 17, 2016 w 11:04 pm - Odpowiedz

    Cześć dziewczyny! Testuję jadłospis od prawie dwóch tygodni i mam problem z którym nie mogę sobie poradzić – bóle głowy. Podejrzewam że w związku z niedocukrzeniem – testowałam, znikają po łyżce miodu 😉 i wracają po paru godzinach. Skąd niedocukrzenie? Jem regularnie, zwiększyłam sobie „dawkę” kalorii do około 2000 (z doświadczenia wiem że poniżej tego progu zaczynam mieć napady kompulsywnego jedzenia), ćwiczę tak samo jak zawsze – bez specjalnej przesady 3-4 razy w tygodniu coś a’la Chodakowska, nie żadne sporty ekstremalne… Coś robię źle? Czy któraś z Was miała podobny problem?

Zostaw komentarz